02 maj 2014

Broarna runt

Man blir väldigt lång och smal i morgonsolens skugga! 



En mycket lugn dag på jobbet och sol ute gjorde att jag tog en längre lunchpromenad än vanligt. Min kollega Anne och jag brukar ju gå runt Mälarbron-Lilla Slussbron och det är exakt 2 km. I dag gick jag Mälarbron-Saltsjöbron och den sträckan är 5,63 km kan meddelas. Tog några bilder under min promenad: 




Nu har jag kommit hem från jobbet och väntar på att M ska komma hem för då ska vi åka till Getryggen där vi tänker tillbringa helgen. Sömn och utomhusvistelse ska förhoppningsvis få min förkylning att läka ut. 

Man kan ju alltid hoppas. Trevlig helg på er alla ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj jäklars så fort det har blivit grönt! Underbara vårbilder. Hoppas att du blir bättre i förkylningen snart och att hostan snart försvinner.

kram kram från Lill-Åsa