02 februari 2014

Välkommen februari

Efter en fredagskväll då jag somnade i soffan efter på spåret, en lördag med Stockholmshäng med Linda & Co en söndag med Journal 64 (Jussi Adler Olsen bok som nu är utläst) träning (både löpning och gym) är det nu söndagskväll redan. Jösses vad tiden går fort när man har roligt. 


Och inte har man någon måndagsångest heller. I morgon börjar "nya livet" på riktigt för då börjar jag jobba på min arbetsplats, betyder att jag får sova längre på mornarna, med förhoppningen att inte somna i soffan på kvällarna. 

Dagens sämsta, utan konkurrens: Vädret

Dagens bästa: Sovmorgon (inte för jag sov länge utan för att jag kunde smyga ner med min bok till soffan och ligga och läsa 2 timmar innan någon annan i huset vaknade) Livskvalitet ❤️





1 kommentar:

LiteAvLinda sa...

Tack för igår <3 Det är första gången på många år som det inte snöar på min födelsedag, trist. Hoppas du har en rolig vecka framför dig. Kram