05 februari 2014

Vardag

Om än lill-lördag men utav den märker vi inget. Jobba, handla, ut och springa och Mia på Grötö. 


På jobbet är det bra, jag tror att det är attans så nyttigt att vara "ny på jobbet". Man får tänka till hela tiden och jag är så impad av Anne som min kollega heter. Hon är så jäkla duktig medicinskt och pedagogiskt och målet är ju såklart att bli lika duktig som hon är. Jag som inte byter jobb så värst ofta minns att jag kände precis lika när jag började på förra och förrförra jobbet. Jag hittade någon förebild som jag tänkte att "så duktig ska jag bli" och att jag tänkte om ungefär 6 månader kanske jag känner mig säker i rollen, men att det oftast gått fortare. Man hoppas att det håller i sig trots att man börjar bli "till åldern"

Tack och godnatt ZZZzzzzz

PS Den vakne noterar kanske att jag är vaken så sent som kl 22.30, detta för att jag nu mer kan sova lite längre på morgonen såklart DS 


1 kommentar:

Åsa sa...

Skönt att kunna vara lite kvällspiggare. Vi måste nog kolla in den där Mia på Grötö. Det tycks vara populärt.

Kram