02 juli 2013

Shoppingday

I dag har det hällregnat. Vi hade planerat shopping så det gjorde ju inte så mycket. Det regnade dock så mycket att alla fina påsar man får i butikerna blivit skrynkliga (snacka om i- lands problem)
Jag har handlat på American Eagel, GAP, Victoria's Secret och Sephora och känner mig så nöjd så.



På kvällen åkte vi upp till upper East side och åt mexikanskt, yummie. Nu är vi tillbaka på hotellet, tjejerna har åkt upp till rummet och vi tar en sängfösare i hotellbaren. Öm i fötterna men glad och lycklig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bruna ni blivit :)
Kram och ha en trevlig resa hem
Gun

mammaxtre sa...

Det här inlägget blir man glad av att läsa. Så bra ni haft det och så solbrända ni blivit :-)

Åsa sa...

Ja jäklars så bruna ni är! Det låter som att ni hade det väldigt bra!

Anonym sa...

Tack att Ni delar med Er av allt på resan, det som slår mig mest att ni ser så glada ut, på ett "äkta" vis om du förstår vad jag menar, fin familj med bonusflickor, Jag lite avis...
Varm sommar kram Lollo & ps om ni inte redan läst det så kommer Sommarvärmen nu :)