15 juli 2013

Åter i tjänst

15 juli, halvlek i sommaren. Det betyder att vi har mycket sommar kvar! Fast vi börjat jobba i dag så ska vi verkligen försöka ta tillvara på ljuset, solen och värmen. 

På jobbet var det bra, tog min lunchpromenad runt broarna och konstaterade att många verkar ha semester, vilket folkliv! 

Väl hemma ska det också promeneras (sitter på tåget och skriver detta inlägg, pendeltågstrafiken är inte som den ska i dag) Vi har den äran att få rå om Simba för en tid och hundar (och vi som är lite semesterfeta) behöver motion. 

Bilder tagna med min ajfån under lunchpromenaden. Stockholm i mitt ❤! 

bild

bild1

bild2

bild4

bild5

bild6

bild8

bild9

bild10

bild12

3 kommentarer:

Mamma sa...

Ja visst är det vackert. Halvlek i sommar eller inte. Jag har sen semester och det känns som det aldrig blir min tur!
Kram

Charlie sa ... sa...

Hej och tack finaste du för din värmande hälsning! Blev glad, läste om flera gånger. Jag hoppas det ska bli bättre....men just nu fortfarande tufft, en vecka sedan det hände.

Härliga bilder och så bra att det är halva sommaren kvar. Njutning!

Stor kram <3

Lotta

Anonym sa...

Ja än är det mycket sommar kvar :)
Jag tycker iPone är fullt tillräcklig som vardags kamera. Du hade fångat in Stockholm fint
Kram
Gun