24 juni 2013

Solkysst

Är ett finare ord för "röd som en kräfta". Använd vilket ord du vill, vi har solat och badat i en 22 gradig Östersjö i dag. Målat lite mellan varven men annars tillbringat dagen i en solsäng i förd endast födelsekostymen. Min hud är således solkysst.


Vid 17 åkte vi hem till vår gata i stan. Mannens döttrar kom och vi behöver tvätta och packa inför vår New York resa i övermorgon.  Blommor ute och inne behövde lite ans. 

Dag 1 på semestervecka 2 får 5 humlor utav 5 möjliga. En varm och solig dag full av kärlek*

*I bland tror jag knappt att jag gjort mig förtjänt av all lycka livet ger mig ❤


3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du är värd det bästa !!!
Kra Lollo

Åsa sa...

Låter underbart! Har har det regnat oavbrutet nu i en vecka snart och våra läckor har kommit tillbaka 😩

mammaxtre sa...

Undrebart att du känner tacksamhet och att du känner lyckan inom dig.

Kramkram