07 juni 2013

Axels student

Bildkavalkad. Fotograf Johanna Jönsson

GetAttachment

I väntan på studenten

IMG_3922

Mina söners pappa

IMG_3950

Jag

IMG_3961

Fotografen Johanna

IMG_3975

Mor och son

IMG_4011

IMG_4016

Mina söner Lukas, Axel och Oskar

IMG_4042

Axel med flickvännen Ellen

IMG_3942

Coola storebröder och deras glada mormor

IMG_4057

Mamma, pappa, barn

IMG_4074

Mormor, Axel och moster Gun

IMG_4083

Tuffa killar i allvarligt samtal med sin far

IMG_4086

IMG_4096

Flak ska det åkas, nuförtiden byter man om till “fulkläder” innan.

IMG_4127

Mest platta lätta paket men också några tyngre (kastruller, som han alltid önskat sig Ler )

IMG_4186

Maten räckte till alla. Denna fina paj hade mormor bakat.

IMG_4199

Mormor med ett glas bubbel och Oskar i profil

IMG_4204

En skål för Axel

IMG_4206

Ellens föräldrar, Magnus och min mamma/Axels mormor

IMG_4222

Svägerska, bror och vänner

 

IMG_4291

Tårtor


Vilken dag. Den lever jag på länge!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder men vackrast är du, som alltid fin, men denna dag superfin Marie.
Glad Sommar / Lollo

mammaxtre sa...

Vad klokt att de bytte om till fulkläder, det gjorde inte min Malin. Hon köpte två examensklänningar istället.....

Jösses vilka fina bilder! Och vilken snygg mamma de har dina söner!

Kramkram

Anonym sa...

Vilken fin dag ni verkar haft! Såå fina allihop!
//Maribel

Mamma/mormor sa...

En härlig dag. Fina ungdomar och glada mäniskor. Tack för det!
Kram

Åsa E R sa...

Vilken fin dag ni verkar ha haft. Önskar att vi kunnat vara där hos er.
Johanna är verkligen en duktig fotograf.
Kram

Åsa sa...

Jag håller med frun. Önskar vi hade kunnat varit där. Supermysigt!