23 mars 2013

Vår i luften

Vilken bra dag. Sol och vackert väder, sovmorgon, shopping och hundvakt till vad som kan vara världens finaste labrador*
Jag åkte ensam ner på stan. Där inhandlades fina underläder i en liten butik där dom bara med en blick ser vad man har för storlek. Passionata gör BH:ar som passar min kropp. I dag i stolek 80D vilket egentligen är helt orimligt för mina behag är inte stora. Nåja, den sitter perfekt.
Ett skinnfodral till IPhonen, myrmedel, en mårbackapelargon, nytt batteri till klockan och lite annat slank också med. Jag ville ha en träff med Axel för att prova köpa stundentkostym. Länge tyckte jag att han gott kunde ärva sin storebrors men tänkte ett varv till och tyckte att om båda andra har fått en ny studentkostym så är det ju klart att "lilleman" också ska ha en. Men jag vill ha Lukas svarade han. Kan han väl få :)

Vi har gått en långpromenad med Simba och fast det är kallt får man en känsla av vår. Vi pratar om och längtar till Getryggen, som på bilden nedan: En middag på bryggan med ett glas rosé.

I kväll ska jag på middag i Mölnbo med "tjejerna". Så trevligt så!


*Fattar ni hur svårt det är att fota en hund? Har tagit 10 bilder att publicera i detta inlägg men inget blir bra. Simba må vara världens vackraste hund men inte så fotogenique




Inga kommentarer: