24 mars 2013

En lång dag

Då vi hunnit mycket. 2 promenader med Simba. Sovmorgon, långfrukost och Getryggenutflykt. Till den hade vi kokat kaffe och packat picknickkorg, som vi sen glömde hemma :) Det gick utmärkt att fika när vi kommit hem fast det hade varit mysigare på bryggan.

Tillsammans med Axel har vi rensat hans garderober/rum. Skruvat om och möblerat om i flertalet garderober i huset. Varit till Myrorna med 7 kassar kläder, lagat och ätit risotto. Köpt biljetter till en Luleåresa.

Nu är jag trött men kvällen har just börjat. Må jag hålla mig vaken tills åtminstone 21!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja ni har hunnit med massor. Kul att Simba kunde hälsa på :)
Själv har jag använt min nyinköpta baden-baden och lek Källfjället, solat i den vid husväggen. Super mysigt :)
Ha en fin vecka
Kram från Gunni