03 mars 2013

Tålamod

Är definitivt ett utvecklingsområde för mig. Jag har aldrig haft något vidare tålamod och det tycks inte bli bättre med åren.
Den här helgen är jag utslagen av både migrän (den kom tillbaka inatt) och förkylning (som inte är mer än en 3:a på en tiogradig skala) Kanske är det kombinationen av dessa tillstånd + all Imigran man tryckt i sig eller vad men min energinivå en 2: a på skalan (och om jag brukar ha lite tålamod så brukar jag ha massor av energi)

Orkar inget och grämer mig över en helg då jag inte fått något gjort mer än att se på TV* och sova.
*i går såg vi hockey och så såg vi klart på andra säsongen av Homeland, SÅ bra och vilken jäkla cliffhanger den slutade med! Nu ser vi Vasaloppet.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Läge att stanna någon dag till i soffan?
Krya på dig
Kram
Gun

mammaxtre sa...

Jag kan tro att det är svårt för dig att tvingas tagga ned. Du som alltid hinner så mycket. Har aldrig förstått hur du bär dig åt. I veckan ska vi ses, visst...

Kram

Anonym sa...

Stanna i soffan/sangen veckan ut. Ja nu vantar vi med spanning pa sasong 3...

Lill-Asa