22 januari 2013

Käftsmäll

Kanske bara för att få ner mig på jorden (efter mitt lyckligt lottad inlägg) åkte jag idag på ett riktigt jävla migränanfall som var/är helt immun mot mediciner. Eller så var det för att återställa jetlagen, för det går inte att sova när man har så ont i huvudet att man vill kräkas. Nu har den gått från en 9:a (på en 10 tradig skala) till en 5:a.

På jobbet jobbar så fort jag hinner 08-17 och åker sen hem och intalar mig att det jag inte hinner idag KAN faktiskt vänta till i morgon utan att någon dör.


När huvudvärken var som värst just innan jag skulle åka hem kommer en medarbetare med buketten nedan, den värmde kan jag lova.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch fy satan att fa sanna migrananfall. At mer avokado! Vilken tur att du slapp migranen i OZ, det rackte kanske med axeljavuln... Fin blombukett!
Asa

mammaxtre sa...

Kanske är dte jetlagen som bidrar till migränen. Hoppas eländet ska gå över fort som attan och att det dröjer innan den kommer tillbaka.

Vad trevligt med blommor.

Kram