24 januari 2013

En vecka

...har vi varit hemma i dag. Oj, vad fort den gått. Kallt, jetlag, massor att göra och en djävulsk huvudvärk i tre dagar kan jag sammanfatta den med om jag vill vara negativ. Men det vill jag ju inte. Därför väljer jag att sammanfatta den så här:

Underbart vackra vinterdagar, jag har en viktig roll på mitt arbete och vi har fått träffa alla våra barn (minus Lukas)

Och i morgon är det ju fredag igen ❤

*den börjar ge sig och en tröst är att den aldrig hållit i sig längre än just tre dagar



Bilder från dagens lunchpromenad



3 kommentarer:

Åsa E R sa...

Hoppas att huvudvärken drar dit pepparn växer så att du får njuta av helgen!
Kram

Anonym sa...

Må du få en huvudvärksfri och trevlig helg!
Kram Lill-Åsa

Mamma sa...

Så vackra vinterbilder! Är det sjön Trekanten?
Nu får huvudvärken hålla sig borta! Ses i morgon!
Kram