21 januari 2013

Back in business

21 december jobbade jag sist. Sen var det helg, jul och efter det semester. I dag 21 januari exakt en månad efter var jag tillbaka. Hur mycket kan det hända på en månad?!

Min dag: vaknade pigg 03.30, somnade om 30 minuter, drog mig en timma och gick sen upp en timme före klockan skulle ringa. Åkte pendeltåg i mycket trevligt sällskap (åtminstone halvvägs, det var Lotta som jag hade äran att få sällis av) Mycket rörig dag på jobbet. Lyssnade och läste mejl på förmiddagen. På lunchrasten gick jag runt broarna och samlade i hop mina tankar. På eftermiddagen började jag beta av min to'do lista. Han bara börja men i morgon är ju en ny arbetsdag.

I kväll är mitt mål att inte somna före 21. Wish me luck!


Foto taget i Tantolunden under min lunchpromenad


2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Det var sannerligen trevligt med sällskap. Jag gillart!

Kram och TACK!

Anonym sa...

Kul med trevligt sallskap pa taget! Lycka till med Jetlagen, som ju tycks vara varre nar ni kom hem an nar ni kom till oss i Australien. Konstigt.
Lillasyster