29 december 2012

Pensionärsvarning

Ni vet ju att jag haft ont i axlarna länge kanske? Nu har dock något akutare inträffat som gör ju jävla ont att jag inte kan använda armen, den hänger utefter sidan och för att flytta den måste jag ta andra handen/armen till hjälp. Äter Diklofenak och några inhemska piller. Har googlat och diagnosticerat mig själv: impingement. Hittat ett träningsprogram så nu står jag på stora terrassen och gör små cirklar 😀 De "lustiga" i denna kråksång är att när mamma, pappa och Gun var här för ett år sen hade mamma fel i höften, Gun hälsporre och pappa hade just haft en hjärtinfarkt. Värsta pensionärsvarningen på familjen Larsson alltså.

I går när vi kom fick VI en present av Åsorna! Vi ska åka på en kombinerad båt-pub-runda idag. Dom vet vad vi gillar! I dag smörjer vi oss dock med HÖG solskyddsfaktor. Lite röda efter gårdagens "glömdesmörjaförsåsoligtärdetväländåinte" fadäs.




1 kommentar:

Mamma sa...

Usch då! Det blir inga fler besök i Sydney eftersom alla "Larssons" blir sjuka:-)Det kanske blir så att Australienarna får komma till Sverige i fortsättningen om vi ska träffas!
Vilken trevlig utflykt ni ska på.
Och glöm inte att smörja er för jösse namn.
Kramar från mig