18 mars 2012

Söndag på Zetas

 

_MG_0340

Efter att jag hade jobbat i 4 timmar i morse åkte vi till Zetas handelsträdgård. Malin var i stallet och Axel hos sin pappa (eller Lovisa) Johanna har sparat och sparat och köpt en fantastiskt fin kamera. Hon har fotat alla dagens bilder.

_MG_0405

Väl där satte hungern i. Då kom jag på att jag åt frukost klockan 07 och klockan var 13 så jag kunde unna mig en lunchsmörgås. Attan vad god den var!

_MG_0420

Fina ketchupflaskor och olivburkar. På Zetas vill man ha allt typ.

IMG_0307

IMG_0350

En örtsax fick det bli. Fina odlingspinnar hittade vi inte tyvärr.

IMG_0376

Jösses vad det är vår i luften i dag! + 10 grader och nu på eftermiddagen tittar solen fram. Videkissar och tom gräset börjar bli grönare. Lena på mannens jobb har hittat tussilago. Det vill jag med!

IMG_0423

Marie ♥ Magnus

Nu ser vi på hockey (jag så nervös att jag springer fram och tillbaks) Till middag äter vi fiskgryta med aioli och gott bröd.

Sammanfattningsvis en bra helg och söndag (trots arbete) hoppas den slutar i dur nu också (seger till Luleå)

7 kommentarer:

Mamma sa...

Vilka fina bilder på er och det växtliga. En väldigt duktig fotograf må jag säga.
Kram kram

Lotta sa...

Vilket vackert par ni är du och din fina make. Oj, vilka bilder Johanna tagit. Ge henne beröm från mig.

Jag hejar på AIK men hoppas också förstås att det går bra för Lukas.

Kram min fina vän

Gun sa...

Åh vilka fina bilder Johanna tagit :) Bilderna på er två bör nog skrivas ut och ramas in.
Så fina (och säkert goda) örter ni har i fönstret. Timjan kommer tillbaka år efter år-tålig. De tål tom förskolebehandling
kram kram

LindaF sa...

Vilka fina bilder :) Hoppas vi kan få till en dejt snart ;) På tal om planteringsskyltsjakt, har du spanat in hemlangtan.com Dyra, men snygga o lär hålla för evigt! Hoppas ni har en skön söndag. Kram

Lill-Åsa sa...

Väldigt fina bilder!

Åsa E R sa...

Ja jag håller med de andra och instämmer i att det var oroligt fina foton och att det längst ner totalt utstrålar kärlek.
Kram

Anonym sa...

Ni är ett mycket vackert par, så stiliga <3

Kram Lollo