05 mars 2012

Fort

Denna dagen gick så fort så fort, och det är bra för jag önskar fredag å det snaraste.



En lunchpromenad prioriterades. Som balsam för själen!



Kolla vilken fin mur de byggt i närhet av mitt kontor!



Hemma lite sent för att hinna vad vi planerat. Vi ämnar äntligen ta tag i det där med tbe vaccineringen. Högriskområde ute i stugan och vi går ju rätt mycket i skog och mark. Nu får vi ta det på onsdag i stället.



I Liljeholmen köper man tydligen inte korv med bröd utan bröd med korv.

Kvällen hemma tillbringade med 30 grader i februari, go Maj-lis go!


Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Vi har försökt titta på 30 grader i februari med det står bara och buffrar hela tiden och då blir man bara irriterad.

Jag tycket hela FB pratar om vår men jag tycker nog det fortfarande ser lite vintrigt ut. Underbart med resan i helgen. Kan riktigt känna resepirret när man sitter på Skavsta och beställer in en öl. Eller kaffe, beroende på vilken tid flyget går förstås.

Lotta sa...

Jag som aldrig har tv.n påslagen om jag får bestämma har inte sett 30 grader i februari. Har hört mycket gott om serien och är nog allt lite nyfiken :-)

Lunchpromenad låter trevligt. Det vara jag duktig på att ta när jag jobbade på min förra arbetsplats. Men icke längre....

Kram