09 oktober 2014

Regntunga skyar



Det är en vacker årstid vi har nu, om än lite blöt. I dag har jag köpt mig ett nytt Helly Hansen regnställ att ha under alla mina walkabouts.

Har fått tid till endokrinkirurgen nästa vecka, inför det besöket har jag tagit ytterligare blodprover i dag. Samma prover som vårdcentralen och medicinmottagningen tagit. Lär väl inte vara något på dem denna gången heller (fast det var faktiskt 3 rör i dag, innan har de bara tagit 2) 


Dagens vill ha: Jean Paul Gaultier är ju gästdesigner på Lindex och i kollektionen fanns en jeansjacka som jag bara vill ha. Slut i hela landet såvida man inte kommer i en 34:a eller 36:a och SÅ optimistisk är inte ens jag (annars har man ju köpt några för små plagg genom åren och tänkt att om jag bara går ner 5 kg så kommer den att sitta så himla bra) 

Fick en bild skickad till mig nyss:


Hon gillar att vila stod det. Hon gillar killen vars bröstkorg hon vilar på också, och vem gör inte det ❤️


2 kommentarer:

Åsa och Åsa sa...

Underbar bild på Lukas och Juni. Ser så avslappnat ut.
Lycka till på måndag

Mamma sa...

Ja stort Lycka till och visst är det två sköna typer på fotot
Kramar