23 oktober 2014

En vanlig torsdag i oktober

Det är mörkt ute när klockan ringer klockan 06, en liten tröst är från söndag kommer det att vara ljust då. I dag körde jag bli till jobbet vilket nästan aldrig händer. Jobbade en stund, körde upp till KS-Solna för att träffa narkosläkare och inskrivningssköterska. Nu är jag färdigförberedd inför operationen den 4 november. 



Åter till arbetet (inga bilköer!) Efter jobbet, gjorde jag några ärenden på stan och ICA innan hemfärd. Torsdag = städdag i mitt hem (och har så varit sedan 80-talet) Efter städning har vi alla som bor här denna vecka (jag, maken och Axel) kollat Brynäs - Linköping. Vi ligger under under och Lucke har klivit ev efter att ha farit in i sargen i samband med en tackling. Så himla tråkigt, må det inte vara något allvarligt. 

En dag kvar till helg, en blank sådan. Längtar efter att sova och vila ut min förkylning. 

1 kommentar:

Pingvinfamiljen sa...

Oj Hoppas att det gick bra för Lukas...