10 februari 2013

Skaldjur i vänners glada lag

Så enkelt att bjuda på skaldjur. Inget att laga bara duka fram. För att min gäster skulle förstå att jag lagt ner någon själ i maten så bakade jag brödet och gjorde en chokladmousse. Jag är så glad för mina fina vänner!

I dag vankas det löpning för första gången på länge, jag har fått låna broddar av Lotta som har brutet ben och därför inte kan springa. Tänker mig kanske inte den längsta rundan men så att kroppen fattar att man är på g igen. Sen ska jag nog svänga förbi min syster Gun och hälsa på och förhoppningsvis se ett avsnitt Homeland.

Trevlig fortsättning på helgen på er alla!

















4 kommentarer:

Mamma sa...

Ser väldigt mumsigt ut!
Kram

LiteAvLinda sa...

Åh vilken kväll! Är så tacksam och glad att jag träffat dig och även dina vänner! Tack igen för en superb kväll och för tålamodet med A ;) STOR kram

Anonym sa...

Åh där skulle jag ha velat vara med. Trevligaste tjejgänget och dessutom skaldjur. Det kan ju inte bli så mycket bättre.

Åsa den mindre

Åsa E R sa...

Ja vid det där bordet hade man ju gärna velat sitta. Fina tjejer och god mat.

Kram