08 januari 2015

Flickan med majblommorna

Lyssnar jag på just nu. Del 4 i serien om polisen Claes Cleasson av Karin Wahlberg. Jag vet inte om det är ljudböckerna men jag är fanimig beroende av att få min mil i benen varje dag. Dom gör sitt till i alla fall. I morse ska jag ha något slags pris för att jag gick till jobbet (inspektörn åker ju bil och passerar mitt jobb så att jag skulle vara där i bra tid) . +2, blåst och regn (så där så att paraplyet viker sig) Bra där att man gick upp lite tidigare för att hinna locka håret.


Jag vet att det inte är 20:ondag Knut ännu, men man får väl förbereda sig? Vis av erfarenhet vet jag ju att man kan hitta små julpynt framme till påsk.

Svart katt, vit katt problemet har nog kommit till en närmare lösning. Jag kan ju inte träffa båda och sen välja bort en. Det kommer ju skära i hjärtat. Jag har helt sonika avbokat det ena besöket. Så nu vet jag vad jag med all sannolikhet kommer att bli ägare av för katt. 

2 kommentarer:

Åsa E R sa...

Jaha och här läser man vidare och blir ju förstår väldigt nyfiken.
Vilken färg blir det?

Mammaxtre sa...

Enda sättet att undvika en av varje. Jag visste det! Hur i hela friden ska man kunna välja bort när man förmodligen blir kär i dem båda.

Kramkram