05 april 2012

Löprundan vecka 1 dag 2

Gick utmärkt även den, jag noterar dock att springa i uppförsbacke kontra nedförsbacke är lika stor skillnad som att cykla detsamma. Min man är min största fan, jag har således fått en snygg (och dyr) påskpresent. Tänk att träningskläder är lika dyrt eller dyrare än finkläder?!

En bra dag på jobbet som gick fort när man har halv arbetsdag dag före röd dag. Axel är i Idre med Lovisas* familj och Malin och Johanna har åkt till Småland med sin mamma.

Nu har vi påbörjat matlagningen, idag äter vi lammytterfilé, potatisgratäng och sparris. Anna Ternheim i högtalarna. Om oss är det verkligen inte synd.

Trevlig helg på er alla!

*Finaste Lovisa blev i går uttagen till juniorlandslaget, åker till Slovakien i maj och spelar VM!





5 kommentarer:

lotta sa...

finaste Magnus,så rar han är. vad duktig du är som springer. kram

Maribella sa...

Så imponerad över dig och din löpning! Själv har jag spenderat dagen horisontellt i en solstol....

Mamma sa...

Heja på. Visst går det lättare med snygga tränings kläder.
Kram

Åsa E R sa...

Vad duktig du är som springer!
Vad är det sport Lovisa utövar?
Det låter som att ni har väldigt mysigt och lamm lät väldigt påskigt. Själva ska vi äta frydepizza från macken då det det visade sig att alla affärer var stängda idag.

Marie KJ sa...

Lovisa spelar innebandy! Springer och springer, jag gör som appen säger. Än så länge varvar man mycket gång med löpningen.
Fryspizza är inte så dumt, sällskapet är det viktigaste vid en god måltid har jag hört! Glad påsk på er!!