16 april 2012

Det gör ont när knoppar brister (NOT)

Men nu är ju inte jag någon depressiv person överhuvudtaget, och glad är jag för det. Jag njuter när knoppar brister och vill att våren skall gå ännu fortare!

IMAG0012

Bilder från dagens lunchpromenad. Mina gamla löparskor medtagna till jobbet. Jag hade ett par skitbilliga skor från Diechmann och promenerade i. Noll stuns i dom resulterade i en öm häl. Livrädd att spoliera mina löp-planer inhandlades därför nya i helgen att ha hemma och de gamla (som inte alls är särskilt gamla) fick åka med till jobbet i morse. Således har jag studsat fram runt broarna i dag. Massor av folk bland båtarna, slipljud och kaffetermosar memorerades också. På kolonilotterna i Tanto börjar det också hända grejer. Arborister var i fart i dag (men fast ni som känner mig har svårt att tro det kan jag vara lite blyg och vill inte gärna fota människor jag inte känner “bara så där”)

IMAG0013

En bra vecka är i antågande. Ett 22 årskalas på onsdag och ett 70 års på söndag!

Inga kommentarer: