10 april 2015

Nytt jobb

Nytt jobb och jag älskart. 
Jag har för första gången på 8 år tagit blodprover och "kännt" på patienter. Jag hittar ju rätt bra på min nya arbetsplats eftersom jag jobbat där förr. Annars är mycket nytt, datajournal är bara ett exempel. Min kollega är också ny och vi är jämngamla och trivs otroligt bra i hop. Det måtte vara en bra arbetsplats eftersom otroligt många av den övriga personalen är kvar. Känner många! Min man är ju ett bra exempel. Han har jobbat där i 25 år. 



Annars väntar en helg i vårens tecken, vi ska åka till Getryggen (äntligen!) Kroppsarbete, sol i ansiktet, god mat och vedeldad bastu. Livet på en pinne!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Du är som klippt och skuren för jobbet. Roligt att få vara syrra igen. Lycka till med tjuvarna!!
Kram

Anonym sa...

Jösses så kul att du är tillbaka inom verket och att du trivs så bra.

Kram Lill-Åsa