12 juni 2011

Familjen

Vad vore man utan sitt familj? Jösses vad jag är glad att jag har min!

Åsa 40 år 007

I går träffades vi alla (-Lukas och Isabell) på Getryggen för att fira Åsas 40 årsdag.

IMG_0006

Lite bubbel och paketöppnande hann vi med mellan fisketurer, solande och badande

Åsa 40 år 019

                                               Jag och mina fina systrar

Åsa 40 år 014

                          Mamma och Lennart på nya varendan!

 Åsa 40 år 015Åsa 40 år 021

                                                   Johanna och Malin

Åsa 40 år 031

                     Nina skyddar sig mot myggor den sena kvällstimmen!

[IMG_0009%255B4%255D.jpg]

Jag fyller ju också år snart och fick den här otroligt fina mattan o present av mamma, Lennart och pappa. Jag älskar Dalahästar!

Åsa 40 år 041

Min favoritblomma, pionen. Denna underbara bukett hade mamma och Lennart med sig, kan det bli finare?

Nu skall jag köra mannen till tåget och min kväll blir tidig, dels för att kompensera den sena i går och för jag ska upp 04,30 i morgonbitti.

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja, och tack för ett jättemysigt dygn på Getryggen. Så mysigt att samlas. Noteras ska också att jag och Marie pemiärbadade, de ni!